Ја започнавте четвртата деценија: Престанете со овие навики на време!

Велат дека четириесеттите се новите триесети, колку во ова има сериозно вистина?

Со вежбањето ја вршите половина работата, но ако сакате да ослабете овие работи никако не треба да ги правите по тренингот.

– Друштвената изолација многу лошо влијае на срцето и психата. Станете од креветот веќе еднаш и излезете измешајте се со луѓето

– Игнорирањето на стресот на долги стази е многу лошо за вашето срце. Најдете време за опуштање

– Не вежбате? Ако до 40-тите години не стекнете навики за вежбање, многу тешко дека ќе донесете таква одлука по 40 години

– Претерувате со вежбање и се однесувате како да имате 20, а немате. Три пати недело по 45 минути физичка активност е сосема доволно

– Сеуште сте пушач? Просечен човек се обидува да прекинe од 7 до 10 пати пред навистина да успее во тоа, затоа не се откажувајте

– Вишокот на килограми не е само естетски проблем. Тоа го оптеретува и срцето, а после 40-тата метаболизмот се повеќе се успорува, па е потешко да ослабете

– Затоа бидете паметни на време

Loading...